Մտքի, խղճի և կրոնի ազատություն
Այստեղից բարոյականություն է քարոզվում
Մեզ հիշում են ընտրություններին
Նոր առաքյալներ հների փոխարեն
Ռաֆայել Մովսիսյանը, ով ներկայացնում է Նոր առաքելոց եկեղեցու Հայաստանի համայնքը, ժամանակին Աստծուն հավատացել է այլ կերպ ու այլ պատկերացումներով: Պարբերաբար Հայ առաքելական եկեղեցի է գնացել, մոմ վառել, մկրտվել այնպես, ինչպես առաքելական եկեղեցու հավատացյալները: Եվ միայն 90-ականներին ընդգրկվել է կրոնական այլ կազմակերպության շարքերն ու արդեն ստացել է եպիսկոպոսի կոչում:
Լռություն հանուն պետական շահերի
«Հայաստանում միջեկեղեցական կյանք գոյություն չունի, որովհետև Հայաստանում կրոնական փոքրամասնություններ չկան»: Հայ առաքելական եկեղեցու Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել եպիսկոպոս Աջապահյանը իր այս տեսակետը բացատրում է այն հանգամանքով, որ Հայաստանում չկա, օրինակ, վրաց եկեղեցի, լյութերական կամ էլ կաթոլիկ եկեղեցի:
Փրկությունը քարոզչության մեջ է
Աշխարհիկ այս համակարգի փլուզումից հետո կփրկվեն նրանք, ովքեր հավատարմությամբ Եհովայի վկաներ կլինեն մինչև իրենց կյանքի ավարտը: «Եհովայի վկաներ» կրոնական կազմակերպությունը հավատում է, որ գործող համակարգը շուտով փլուզվելու է:
Կրոնական դաստիարակության խոչընդոտը ազատ մտածելու կարողության բացակայությունն է
Հայկական երևույթ կրոնական դաշտում
Կրոնական կազմակերպություններին հազիվ հանդուրժում են
Կրոնական կազմակերպությունների դերը հասարակական գործընթացներում
Ժողովրդավարության հիմնական հատկություններից մեկը՝ բազմակարծությունը, ձևավորվում է մենիշխանությունից դեպի ընտրություններով ձևավորվող իշխանությունների անցմանը զուգընթաց: Եվ, զարմանալիորեն, դա ուղեկցվել է նաև մեկ եկեղեցու հոգևոր առաջնորդությունից բազմաթիվ եկեղեցիների առաջացման և ձևավորման գործընթացով: